আপনি কোন স্পোর্টস ব্রা – তে স্বাচ্ছন্দ্য? ছবিতে ছবিতে রইল ৫ জন সেরা অভিনেত্রীর ওয়ার্কআউটের ভিডিও ও ছবি - Nadia24x7

Breaking

Home Top Ad

Post Top Ad

Monday, September 7, 2020

আপনি কোন স্পোর্টস ব্রা – তে স্বাচ্ছন্দ্য? ছবিতে ছবিতে রইল ৫ জন সেরা অভিনেত্রীর ওয়ার্কআউটের ভিডিও ও ছবি


সিনেমা জগতে পদার্পণ করতে চাইলে প্রথম শর্ত হল ছিপছিপে গড়ন। মুখশ্রী যেমনই হোক না কেন, স্লিম ফিট না হলে নো চান্স। এই যেমন ধরুন নবাব কন্যা সারা আলি খান, তাঁর আগের ওজন কত ছিল? ৯০ এর উপরে। সেখানে এখন সারা ছিপছিপে সুন্দরী। বর্তমানে সারা সমুদ্র সৈকতে তাঁর ঘনিষ্ঠ বন্ধুর সঙ্গে বেড়াতে গেছেন, কিন্তু ওয়ার্কআউট একদম মিস করেন না। পারলে সুইমিং পুলের সামনে দাড়িয়েও সেরে নিতে পারেন সকালবেলার এক্সারসাইজ বা যোগা।

 

এরপর আসি নবাব পত্নীতে। আপনার প্রিয় অভিনেত্রী করিনা কাপুর এখন দ্বিতীয় সন্তান আসাতে ব্যস্ত। করছেন হালকা শরীর চর্চা, কিন্তু এর আগে রীতিমত কসরত করতেন অভিনেত্রী।

 

এবারে আসতে চলেছেন বিরাট ঘরণী অনুষ্কা শর্মা। সম্প্রতি মা হতে চলেছেন এই অভিনেত্রী। ২০২১ এর জানুয়ারিতেই দিতে চলছেন সুসংবাদ। কিন্তু, এই অভিনেত্রী বিরাট কে সবসময় টক্কর দিয়ে নিজের মেজাজে শরীর চর্চা করেন। চলুন দেখে নিই তাঁর স্পোর্টস ব্রা পরিহিত কিছু ছবি।

 

View this post on Instagram

I told you I knew all the sunlight spots 😉🌞

A post shared by AnushkaSharma1588 (@anushkasharma) on

জ্যাকলিন বরাবর ফিটনেস ফ্রিক। তাই তাঁর কথা নতুন করে বলার কিছু নেই। সম্প্রতি তাঁকে সলমন খানের সঙ্গে একটি মিউজিক ভিডিও এল্ব্যামে দেখা যায়। এরপর খুব শীঘ্র ‘ভূত পুলিশ’ মুভিতেও দেখা যাবে। চলুন জ্যাকলিনের স্পোর্টস ব্রা পরিহিত কিছু এক্স্রাসাইজের ভিডিও দেখে নিই।

 

এবার থামতে হবে মালাইকাতে। হ্যাঁ বছর ৪৬ এর এই অভিনেত্রী এখনও গ্ল্যামারে ও ফিটনেসে অনেককে টেক্কা দিতে পারেন। সম্প্রতি ওনাম সেলিব্রেশনে পরিবারের সঙ্গে উদযাপন করেন এই রীতি। নিজের অনেক ছবিও পোস্ট করেছিলেন। প্রায় ২৫ বা ২৬ রকমের খাবার সাজিয়ে সপরিবারে সেলিব্রেট করেছিলেন মালাইকা আরোরা এই অনুষ্ঠান। চলুন দেখে নিই তাঁর ফিটনেসের কিছু ঝলক।

View this post on Instagram

Hey there everyone! Firstly, wishing all those who are celebrating, a Happy Onam! Spend some amazing time with your families and enjoy your Sadhya! After some Onam indulgence, time for some Onam stretches with my #malaikasmoveoftheweek And don’t forget to tag me, @sarvayogasudios and @thedivayoga when you post! If you’re looking for more challenges like these, head over to my LINK IN BIO to download the SARVA App! This week’s pose is Astavakrasana - Start sitting in comfortable position, with legs extending out in front of you. - Next, bend your right knee and bring the sole of your right leg to the floor, close to right buttock. - Slowly, lift your right foot off the floor and bring your shin (fore part of the lower leg) parallel to the floor. - Try to reach right knee as high as possible on the left arm. - To support the position place both palms on the bricks on the higher side of your hips and keep straightening your left leg. - Lift your body off the floor (with both legs) and bring the foot forward your body to join left and right ankle. - Now bend your arms to 90 degrees and slowly shift the weight of your body forward while keeping your position parallel to the floor. Simultaneously, move both legs over to the left. - Try to keep your legs as straight as possible, lift your head. Let’s stretch, sweat and smile through the week! #mondaymotivation #malaikasmondaymotivation #malaikaarora #yogagirl #yogachallenge #contestalert #mylifemyyoga #fitindiamovement

A post shared by Malaika Arora (@malaikaaroraofficial) on

View this post on Instagram

Hello everyone! Hope you had a great weekend seeking blessings of the almighty Bappa, eating a lot of modaks and spent some amazing time with your families! Its weekends like these that make our weekdays so much more productive! So let’s begin this week on an active note with #malaikasmoveoftheweek Don’t forget to tag me, @sarvayogastudios and @thedivayoga when you post :) This week’s pose is an Anjaneyasana Variation! 
 - Start in a downward dog. As you exhale bring your right foot forward and place it in between your hands aligning the right knee and heel in a straight line. - Lower your left knee to thr ground. Slide it back if needed till you feel a comfortable stretch in your left thigh - Inhale and lift your chest upright, taking your arms upwards, either parallel to each other or palms joined - With ever exhale, bend deeper into the pose, pressing your tailbone towards the floor - If possible, bend your back knee, lifting your heel towards the buttock, holding your right leg with your right hand and placing your left hand on the knee. Try and look up. This pose is sure to stretch out every muscle in your body :) This beautiful click is by @by.the.gram #malaikasmondaymotivation #mondaymotivation #moveoftheweek #yogalife #sarvayoga #strongerwithsarva #mylifemyyoga #fitindiamovement #sarva

A post shared by Malaika Arora (@malaikaaroraofficial) on

Post Bottom Ad